Thursday, June 18, 2009

一个字“正~啊”!

唉~~~等左甘多日足知有得上网啦。。。
心情当然系爽啦。。。erm....尼种心情叫做乜野勒?
啊!!
叫做“久逢的甘露啊!”嗯嗯。。。。
?你觉得好奇怪勒。。。点解我话,"终于有得上网"
系甘ger。。。我屋企前两个月,走左去搞streamx。。点知,
搞左两个月都未搞定。。。当我地打去吵时,
telecom公司推来推去,一阵又话无line,一阵又话无电话线,
搞左成个几月甘耐,原来无pot!nia懒啊。。真系给他捻到睾丸咯。。
结果无办法啦,唯有走去整个izzi咯(听人广无错窝)mai试下咯反正无坏啊~
所以搞到以家先上到网咯。。。
有得上网。。
第一件事当然系
试下玩吴玩到gg啦。。
结果系乜?
结果就惨咯。。我选左个新版ger “razor
行两步停两秒。。。丢。。害到我个靓名要leaver.....
然后走去厕所哦读尿返来
我朋友给我jing yi的blog我瞧一瞧。。
得空去瞧一瞧啦!http://www.cyee6666.blogspot.com/)
哇!吴广你吴知,
她文笔原来好厉害gah!远远超出你爷爷我的想象啊!。。。
尤其系他闹人ger字直头系就系“准”啦
成副文章都系闹同一个人,
甘都未算
中要闹来闹去都系同样甘high!yeah!very the high~
看完ger我,心情都有地亢奋啊~~
哈哈。。。(哈哈。。他看起来又不像甘的有文笔嘛~~
一字甘浅。。。有水准啦。。。
好啦今日就写到尼道啦。。。
have a nice day~~呼呼~

1 comment: